Geen inloopspreekuur 1.Hoorn

6 maart 2020

Op 12 maart 2020 vervalt het inloopspreekuur van 1.Hoorn in Gezondheidscentrum Kersenboogerd en Wijkcentrum De Huesmolen. U bent van harte welkom tijdens een van de andere spreekuren.

Al onze inloopspreekuren en meer informatie over wat wij voor u kunnen betekenen vindt u op de pagina Zorg en ondersteuning. 

Deskundig advies

Komt u er met uw eigen omgeving niet uit met een zorg of probleem? Dan kunt u terecht bij de wijkteams van 1.Hoorn. De deskundige medewerkers denken met u mee over mogelijkheden voor zorg en ondersteuning; dichtbij als het kan en met professionele hulp als het nodig is. Wilt u iemand van 1.Hoorn persoonlijk spreken? Een vraag stellen of uw zorg over iemand anders uiten? Bel of kom langs. De medewerkers zijn voor u een luisterend oor, zij geven gratis advies en denken graag met u mee. Zij helpen u op weg om zelf een oplossing te vinden, door het inzetten van mensen uit uw directe omgeving of andere vrijwilligers. Wist u bijvoorbeeld dat er in Hoorn en omgeving ook veel vrijwilligers en organisaties actief zijn waar u terecht kunt voor ondersteuning, bijvoorbeeld voor huishoudelijke hulp, klusjes in huis, vervoer en gezellige activiteiten? Bekijk het aanbod op de pagina Zelf ondersteuning vinden.  

Professionele hulp

Als u meer hulp nodig heeft, zorgen we voor professionele ondersteuning op maat. De medewerkers van 1.Hoorn werken hierbij samen met diverse organisaties/instellingen zoals het onderwijs, WerkSaam Westfriesland, kinderopvang en peuterspeelzalen, zorginstellingen, woningcorporaties, politie en vrijwilligersorganisaties. Dit doen we ook met de huisartsen, specialisten en jeugdartsen. 

Cliëntondersteuning

Vindt u het moeilijk om hulp aan te vragen? Of wilt u graag dat er iemand aanwezig is bij de gesprekken met 1.Hoorn? U kunt dan gratis hulp krijgen van een cliëntondersteuner. Kijk voor meer informatie op de pagina Clientondersteuning.