Aanmelden bij 1.Hoorn

Komt u er met uw eigen omgeving niet uit met een zorg of probleem? Vraag dan zorg of ondersteuning aan bij 1.Hoorn via het uitgebreide aanmeldformulier. De medewerkers van 1.Hoorn denken dan met u mee over mogelijkheden voor zorg en ondersteuning.

Wilt u eerst iemand spreken?

Weet u nog niet wat u nodig heeft? Wilt u eerst iemand van 1.Hoorn persoonlijk spreken? Een vraag stellen of uw zorg over iemand anders uiten? Bel of kom langs tijdens een van de inloopspreekuren of neem contact op. Meer informatie vindt u op de pagina Contact met 1.Hoorn.

Aanmeldformulier: direct zorg aanvragen

Weet u wel precies wat u wilt aanvragen? Vul dan het uitgebreide aanmeldformulier in. Uw aanvraag wordt dan besproken binnen het team van 1.Hoorn.

Uitgebreide aanmeldformulier 1.Hoorn invullen

Wat gebeurt er als u het formulier heeft ingediend?

  1. Bevestiging
    U ontvangt een bevestiging van uw ingevulde aanmeldformulier via e-mail.
  2. Afspraak op locatie naar wens
    Een medewerker van 1.Hoorn neemt contact met u op voor een afspraak. Deze afspraak kan bij u thuis zijn of op een locatie naar wens. 
  3. Eén vast contactpersoon
    In gesprek met één vast contactpersoon: samen bespreekt u welke hulp u nodig heeft en welke passende voorzieningen aanwezig zijn in uw omgeving.

Meer informatie over de werkwijze vindt op de pagina Zo werkt 1.Hoorn.

Verlengen van hulp of zorg

Ontvangt u al hulp of zorg via 1.Hoorn en wilt u dit verlengen? Vraag dit aan via het het aanmeldformulier

Cliëntondersteuning

Vindt u het moeilijk om het formulier in te vullen? Of wilt u graag dat er iemand aanwezig is bij de gesprekken met 1.Hoorn? U kunt dan gratis hulp krijgen van een cliëntondersteuner. Meer informatie op de pagina Cliëntondersteuning