Vraag stellen
Via het contactformulier kunt u eenvoudig uw vraag stellen. U ontvangt een bevestiging op uw emailadres.
We proberen om binnen 2 werkdagen te reageren op uw vraag.
Document inleveren
Heeft u al contact gehad met de gemeente en wilt u aanvullende informatie geven of documenten inleveren? Dit kan via onderstaande knop. Vermeld daarbij het kenmerk of het zaaknummer. Deze vindt u op de brief of in de e-mail van de gemeente.
Melding over uw woonomgeving
Wilt u melding maken van kapotte straatverlichting, een losse stoeptegel, een gat in de weg of overlast van bijvoorbeeld honden, buren, fietsen, geparkeerde auto's of hangjongeren? Dan kunt u dit doorgeven via onderstaande knop:
E-mailadres
Mocht u het contactformulier niet kunnen gebruiken, dan is de gemeente ook bereikbaar via gemeente@hoorn.nl.
Bellen
U kunt de gemeente van maandag tot en met vrijdag bellen tussen 9.00 uur en 17.00 uur via 0229 25 22 00.
Bedankt voor het doorgeven! We gaan er mee aan de slag.
Heeft u persoonlijke vragen of wilt u graag reageren op de inhoud?
Dan kunt u contact opnemen.