Vraag stellen

Via het contactformulier kunt u eenvoudig uw vraag stellen. U ontvangt een bevestiging op uw emailadres. 

Contactformulier

We proberen om binnen 2 werkdagen te reageren op uw vraag.

Document inleveren

Heeft u al contact gehad met de gemeente en wilt u aanvullende informatie geven of documenten inleveren? Dit kan via onderstaande knop. Vermeld daarbij het kenmerk of het zaaknummer. Deze vindt u op de brief of in de e-mail van de gemeente. 

Document inleveren

Melding over uw woonomgeving

Wilt u melding maken van kapotte straatverlichting, een losse stoeptegel, een gat in de weg of overlast van bijvoorbeeld honden, buren, fietsen, geparkeerde auto's of hangjongeren? Dan kunt u dit doorgeven via onderstaande knop:

Melding maken

E-mailadres

Mocht u het contactformulier niet kunnen gebruiken, dan is de gemeente ook bereikbaar via gemeente@hoorn.nl.

Bellen

U kunt de gemeente van maandag tot en met vrijdag bellen tussen 9.00 uur en 17.00 uur via 0229 25 22 00.

Dit is een verplicht veld.

Uw formulier wordt verzonden, even geduld a.u.b.