Vraag stellen
Via het contactformulier kunt u eenvoudig uw vraag stellen. U ontvangt een bevestiging op uw emailadres.
We reageren binnen 2 werkdagen op uw vraag.
Document inleveren
Heeft u al contact gehad met de gemeente en wilt u aanvullende informatie geven of documenten inleveren? Dit kan via onderstaande knop. Vermeld daarbij het kenmerk of het zaaknummer. Deze vindt u op de brief of in de e-mail van de gemeente.
E-mailadres
Mocht u het contactformulier niet kunnen gebruiken, dan is de gemeente ook bereikbaar via gemeente@hoorn.nl.
Bellen
U kunt de gemeente van maandag tot en met vrijdag bellen tussen 9.00 uur en 17.00 uur via 0229 25 22 00.
Chatten
Tussen 09:00 en 17:00 uur kunt u uw vraag ook via de chat stellen. Is er een medewerker beschikbaar? Dan ziet u rechts onderin op uw beeldscherm een mogelijkheid om te chatten.
Postadres
Postbus 603
1620 AR Hoorn
Wilt u melding maken van kapotte straatverlichting, een losse stoeptegel, een gat in de weg of overlast van bijvoorbeeld honden, buren, fietsen, geparkeerde auto's of hangjongeren? Dan kunt u dit doorgeven via onderstaande knop:
Bedankt voor het doorgeven! We gaan er mee aan de slag.
Heeft u persoonlijke vragen of wilt u graag reageren op de inhoud?
Dan kunt u contact opnemen.